In het KBO-PCOB magazine van november 2022 stond het artikel "We gaan niet bij de pakken neerzitten" .
Dit artikel geeft niet de correcte informatie. Ter toelichting:

De vermelding dat KBO Limburg het lidmaatschap van de Unie KBO heeft opgezegd is feitelijk onjuist.
Er is sprake van een voorgenomen opzegging.
De Algemene Vergadering van KBO Limburg neemt op 9 november a.s. een besluit over het al dan niet opzeggen van het lidmaatschap.

De tekst In het grijze kader bij het artikel is onvolledig en bevat onjuistheden.
Klanten van Energiebesteding blijven hun energiecontract behouden en kunnen later besluiten om het te verlengen bij Energiebesteding.
Zo heeft Energiebesteding aan KBO-Limburg desgevraagd laten weten.

De Limburgse KBO leden kunnen in 2023 gebruik blijven maken van de collectieve zorgverzekering ZKA (Zilveren Kruis) (hetzelfde pakket als KBO-PCOB).

De ondersteuning van afdelingen en scholing van kaderleden (o.a.Belastingservice en Ouderenadvisering) neemt KBO Limburg zelf voor zijn rekening.
Het is dan ook niet juist de suggestie te wekken dat deze ondersteuning na 1 januari 2023 vervalt.